poniedziałek, 8 marca 2010

Fistaszki biznesowe: bądź gburem lub powiększ rozmiar skrzynki emailowej!

Kiedy zacząłem pracę w Bangalore, zupełnie przypadkiem natknąłem się na grupkę pracowników śmiejących się do rozpuku, podziwiając naszego rodzimego Halamę w słynnym skeczu z okładaniem żon. Z dumą w sercu pomyślałem - nie jestem sam, nasi podbijają Indie!

Przesympatyczny kolega z Bombaju przesłał mi inny zabawny filmik (3 MB), którym postanowiłem podzielić się z Wami na blogu w ramach fistaszków:


Dlaczego pokazuję film o tresurze psa, skoro miało być o Indiach? Ano prędzej czy później uczynny kolega lub miła koleżanka z Indii zaczną ubogacać Ci skrzynkę mailową wiadomościami tego typu. Tańczący pies dotarł do mnie dzisiaj. Nie razi mnie to, wręcz przeciwnie. Dobrze od czasu do czasu dostać na przykład coś rozweselającego na skrzynkę emailową.

Kooperując z Indiami lub pracując w tym kraju należy zawczasu zadbać o znaczące rozszerzenie rozmiaru skrzynki mailowej, w przeciwnym razie ani rusz. Zapchają i koniec. W dobrej wierze zapchają.

Alternatywnie można też odgrywać grubra - wówczas oczywiście żaden Hindus niczego nie podeśle.

Powodzenia!

1 komentarz:

Anjani pisze...

Nie ma co, psina jest świetna. To dobrze, że ludzie sobie wysyłają takie rzeczy. Jest dzięki temu weselej :)